S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

KONTAKTY

Kontaktuje nás, rádi pomůžeme!

NOVINKY

arr3AKCE - TERMÍNY ... arr3Žádost o kalkulaci zboží s potiskem / velký odběr bez potiskuNakupujete na firmu ? Nebo ve velkém ? Zeptejte se nás na nejlepší cenu.... arr3Objednávky a doručení zbožíObjednávky vyřizujeme v pořadí, v jakém k nám byly doručeny. Pokud požadujete přednostní vyřízení,...


Předlohy k potisku

PODMÍNKY A PRAVIDLA PRO ZADÁNÍ ZBOŽÍ DO VÝROBY

Zadání zboží do výroby

na speciální přání Kupujícího / zadavatele k dodatečným úpravám potisku logem, textem, jmenovkou, ražbou, gravírováním, popisem, označením, výšivkou,.. je vždy vázáno na uhrazení zálohové platby na Kupní smlouvu / Potvrzení zakázky v minimální výši 50% z celkových nákladů na objednávku. Doplatek do 100% nákladů je požadován dobírkou přepravci nebo v hotovosti při převzetí zboží, případně úhradou bankovním převodem na den dodání 2. zálohovou platbou.

U pravidelných odběrů je možné dohodnout individuální platební podmínky.

Zadání do výroby probíhá na základě odsouhlasení předtiskové korektury.

1. předtisková korektura na vyžádání kupujícího je zdarma, každá další korektura na vyžádání je za poplatek 200 Kč / předmět.

Pokud Kupující předtiskovou korekturu nevyžaduje, uvede tento požadavek již při uzavření Kupní smlouvy a zboží může být zadáno do výroby bez schválení potisku, nejdříve však po připsání zálohové platby na náš účet.

 

Data pro tisk

Vzhledem k tomu, že rozhodující část předloh pro potisk je zasílána e-mailem,
tedy bez osobního jednání s našimi obchodníky, žádáme klienty o dodržování zásad, garantujících následnou spokojenost s výsledkem tisku a termínem dodání.
Předem děkujeme za dodržování těchto zásad, které urychlí i zkvalitní naši komunikaci.

Zasílejte nám pouze bezproblémové formáty, nejlépe cdr, eps nebo ai. Oceníme, pokud současně přiložíte i náhled například v jpg či pdf. Pokud zasíláte pro potisk podklady v pdf, nezapomeňte, že pdf soubor musí obsahovat také vektory.

Předlohy zasílejte vždy s textem převedeným do křivek, jinak neručíme za záměnu fontů. Předlohy zpracované ve vektorových programech typu Adobe Illustrator a CorelDraw nesmí obsahovat importované obrazové soubory. Takové předlohy není možné dále zpracovávat v naší předtiskové přípravě.

Používejte jen předlohy, zpracované v programech, pracujících s vektorovou grafikou, bitmapy či obrázky z Wordu a Excelu vám vrátíme jako nevhodné pro další zpracování.

Předlohy pro ofsetový tisk musí být ve správném rozměru, barevném režimu, rozlišení a se všemi náležitostmi (ořezové značky, spadání...) tiskového pdf. Pokud zákazník trvá na přesné barevnosti (CMYK), je třeba spolu s podklady dodat i kalibrovaný nátisk (nejlépe Cromalin).

Barevnost definujte jednoznačně, nejlépe  dle vzorníku Pantone. .
(Například "pěkná červená" nebo „ světle černá“ není zrovna jednoznačné určení..
Nezapomínejte také, že na tmavém podkladu bude výsledná barva vypadat jinak než na bílém. Totéž platí pro různé materiály; například logo tištěné sítotiskem na bavlnu nemůže mít shodnou barevnost jako totéž logo v katalogu tištěném ofsetem na křídový papír.)

Výjimku z barevnosti tvoří výšivka, neboť barevnost nití nekopíruje barevnost Pantone vzorníků. Používáme nitě Marathon a Sulky.

Ztrátové komprese typu jpg nebo gif v 95% případů vylučují kvalitní výsledek, jsou však vhodné pro náhledy umístění tisku na předmět.

Otevřeme všechny archivy typu zip, rar ap., které oceníme i kvůli zmenšení přenášeného objemu dat.

Posíláte-li objednávku bez předlohy či naopak, nezapomeňte je vzájemně jednoznačně identifikovat.
(Někteří klienti se omezují na stručné "posílám předlohu k těm objednaným tužkám", jiní ani to ne - obojí velmi zpomaluje vyhledávání souvisejících zakázek a vesměs si vynucuje další nadbytečné telefonování a e-mailování a prodlužuje dobu přípravy předtiskové korektury a tím i vyřízení celé objednávky.)

Pokud nám posíláte více předloh, definujte jednoznačně, která má být tištěna na které předměty, aby nedocházelo k záměnám, co kam patří.
Pokud od nás již máte Potvrzení zakázky / Číslo objednávky, vždy uveďte i její číslo.

Pro nejrychlejší zpracování doporučujeme zaslat předlohu ihned s objednávkou, dobu zhotovení totiž vždy počítáme až od dodání předlohy a schválení poslední předtiskové korektury.

Pokud požadujete výrobu vzorku k odsouhlasení před zahájením výroby, specifikujte tyto požadavky již při objednávce. Výroba vzorku je zpoplatněna dle druhu použité technologie. Vezměte prosím na vědomí, že některé technologie neumožňují vzorky připravit ve velmi krátkém čase a mohou být technicky, časově a finančně náročné. Doba dodání celé zakázky se prodlužuje o termín výroby vzorku a jeho schválení.

Ke každé zakázce s potiskem vám pošleme korekturu v pdf.
První korektura je zcela zdarma, stejně jako její oprava, pokud nás upozorníte na naši případnou chybu. Naopak druhá korektura, vyvolaná požadavky, které mohl či měl zákazník uvézt či upřesnit už při úvodním zadání, je již zpoplatněna á 200 Kč / předmět.

Zákazník platí pouze grafické práce vyvolané požadavkem na změny a úpravy oproti původnímu zadání, plus korektury s tím spojené.
Zaplatí také úpravy předloh, dodaných v nevyhovujících formátech 700 Kč / logo / druh / předloha.

Podpisem korektury potvrzujete její souhlas a úplnou správnost, čtěte ji tedy velmi pozorně. Následné reklamace případných chyb potisku jsou marné, pokud jste je přehlédli již v korektuře.

Nezapomínejte při elektronické komunikaci uvádět i Vaši adresu a telefon. Občas dostáváme e-maily s přílohou beze slov a začíná pátrání, kdo je odesílatelem. (Ve většině případů tak jednají agentury a grafická studia, která jsou požádána pouze o předání podkladů.)

Obvyklé termíny dodání:

Skladové zboží bez potisku: 1 den - 5 pracovních dní

Skladové zboží s potiskem: 7 - 14 dní od schválení poslední korektury / zaplacení zálohy na zakázku

Zboží na objednávku s dodáním do 1 týdne bez potisku: 7 - 10 pracovních dní

Zboží na objednávku s dodáním do 1 týdne s potiskem: 3 – 4 týdny od schválení poslední korektury / zaplacení zálohy na zakázku

Zboží na objednávku s dodáním do 2 týdnů s potiskem: 4 týdny od schválení poslední korektury / zaplacení zálohy na zakázku

Po dohodě jsme schopni zkrátit požadované termíny na minimum, v závislosti na volné tiskové kapacitě jednotlivých technologií.

Příplatek za expresní vyřízení, je-li možné:

do 1 týdne + 35%, do 3 dnů + 50%, do 1 dne + 100% ke stanoveným cenám z PZ

 

Chcete si objednat zboží a nevíte si rady?

Naše Infolinka je Vám k dispozici pro vaše přání či dotazy v pracovní dny mezi 9.00 – 15.00 hodin.

Mile rádi Vám poradíme a pomůžeme s dokončením objednávky a zodpovíme Vaše dotazy, vyjdeme vstříc s požadavky na termín i dodávku. Velmi oceníme, pokud i Vy se snažíte nepřetěžovat naši infolinku nadbytečným telefonováním zbytečnými dotazy (Typu: „Tak jsem vám to poslal, tak se na to podívejte!" nebo: „Mám termín na čtvrtek, ale ještě jsem to neplatil. Bude to tedy ve čtvrtek, nebo to mám nejdříve zaplatit?" nebo: „Tak já bych to asi objedal, ale ještě nevím, co tam budu chtít za potisk, ale potřebuji to mít pozítří.").

Děkujeme Vám.

Vezměte prosím na vědomí, že na spoustu dotazů najdete odpověď také v OTÁZKÁCH A ODPOVĚDÍCH i mimo pracovní dobu naší infolinky. Všechny dotazy můžete nejrychleji vyřešit prostřednictvím našeho kontaktního formuláře pro RYCHLÝ KONTAKT.

 

M2UzMGYzM