S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

KONTAKTY

Kontaktuje nás, rádi pomůžeme!

NOVINKY

arr3AKCE - TERMÍNY ... arr3Žádost o kalkulaci zboží s potiskem / velký odběr bez potiskuNakupujete na firmu ? Nebo ve velkém ? Zeptejte se nás na nejlepší cenu.... arr3Objednávky a doručení zbožíObjednávky vyřizujeme v pořadí, v jakém k nám byly doručeny. Pokud požadujete přednostní vyřízení,...

Úvod » Otázky a odpovědi

Otázky a odpovědi

Jen se klidně ptejte...
Zavolejte nám nebo napište, obratem Vám na Vaše otázky odpovíme. Můžete ale zkusit najít odpověď na Váš dotaz zde:


Objednávky

Jak zjistím stav mé objednávky?

Po odeslání objednávky z košíku e-shopu obdržíte e-mail, že objednávka byla odeslána k nám. Následně jí zpracují naši obchodníci, potvrdí její příjem a současně Vám zašlou informace o termínu expedice, případně informace k uskutečnění zálohové platby. Pracovní doba našeho obchodního oddělení je každý pracovní den od 9.00 do 16.00 hodin. Objednávky expedujeme v nejkratším možném čase, zpravidla od 2 do 5-ti pracovních dnů od přijetí, a to v pořadí, ve kterém k nám byly doručeny. V případě, že potřebujete zboží v co nejkratším čase, kontaktujte nás prosím, budeme se snažit najít řešení, jak Vám vyhovět. Pokud Vámi vybrané zboží není momentálně skladem, budeme Vás informovat e-mailem o přibližném termínu jeho naskladnění.

Potřebuji expresní dodání zboží, které nemáte skladem. Máte řešení?

Pokusíme se jej najít. Pokud potřebujete expresní dodávku neskladového zboží, kontaktujte nás. Naši obchodníci znají potřebné informace o aktuálních dodávkách a doskladnění zboží, pokusí se najít způsob, jak vyhovět Vašim požadavkům.

Mám dotaz k objednávce, ale nemohu se dovolat na Vaši infolinku. Jak mám postupovat?

Naše infolinka bývá během dne velmi vytížená, proto máme k dispozici jednoduchý formulář pro"Rychlý kontakt". Dotazy Rychlého kontaktu jsou vyřizovány přednostně, odpověď na Váš dotaz tak můžete v pracovní dny obdržet i během několika málo minut.

Když si objednám přes internet, mohu si zboží vyzvednout osobně?

Ano, při objednání zboží přes e-shop si před odesláním objednávky zvolíte „Osobní odběr - kancelář Turnov“. Dále zvolíte způsob platby „V hotovosti při převzetí“ nebo "Zálohová platba". S tímto si současně u nás zarezervujete zboží na dobu dvou dnů. Nevystavujete se tak riziku, že Vámi vybraný produkt bude vyprodaný.

Kde přesně se nachází prodejna v Turnově a sklad v Praze? Jak se k vám dostanu?

Naše kancelář a prodejna se nachází v Turnově v Koškově ulici.

Dostanete se k nám: po Palackého ulici, vedle areálu Juta odbočíte k fotbalovému stadionu, před tenisovými kurty pak odbočíte vlevo do areálu bývalého Hotelu Sport, kde pohodlně zaparkujete. Naše kancelář se nachází v zadní části budovy.

Sklad velkoobchodu v Praze se nachází v Horních Počernicích, ulice Stoliňská 4 není určeným místem pro výdej objednaného zboží, přesto je možné nás zde po dohodě navštívit

Pokud nám něco vezete nebo nesete, dostanete se k nám:

Autem: po ulici Náchodská, kde těsně před zastávkou MHD Chvaly odbočíte do areálu skladů za kamennou zdí. Náš sklad je umístěn v poslední budově přímo naproti vjezdu do areálu. Zde pohodlně zaparkujete přímo před skladem.

MHD: Metrem na konečnou stanici Černý Most, dále pak autobusem (např. č. 303, 353) na zastávku Chvaly nebo pěšky cca 15 minut od metra až na konec ulice Stoliňská. Vchod je hlavním vjezdem do areálu skladů. Najdete nás v poslední budově přímo naproti vjezdu.

Upozorňujeme, že náš distribuční sklad v Praze není určeným místem pro osobní odběry maloobchodu.

Pokud bloudíte, zavolejte nám, my Vás navedeme.

Proč si musím předem dohodnout čas vyzvednutí objednaného zboží?

Nemusíte, ale můžete. Vážíme si Vašeho času a nechceme Vás zbytečně zdržovat. Pokud si dohodnete čas návštěvy, budete okamžitě bez čekání odbaveni. Vyzvednutí je samozřejmě možné i bez upřesnění času Vaší návštěvy. I tak se Vás budeme snažit obsloužit v nejkratším možném čase.

Pokud mám zboží rezervované do určitého dne, je rezervace platná včetně tohoto data?

Ano, rezervace je platná včetně tohoto data. V případě nevyzvednutí objednaného zboží, bude následující den po tomto datu Vaše objednávka stornována. Pokud potřebujete odběrní dobu prodloužit, kontaktujte nás prosím.

Mohu si zboží objednat přímo ve vaší prodejně v Turnově?

Ano, je to možné. Pokud jste dorazili k nám do prodejny, informujte se, zda je zde Vámi požadované zboží momentálně k dispozici. Pokud ano, můžete si produkt zakoupit přímo na místě. Vezměte však prosím na vědomí, že některé druhy zboží vyžadující zvláštní péči je nutné na výdej připravit, což může být bez předchozí objednávky časově náročnější.

Mohu si zboží objednat a vyzvednout přímo ve vašem distribučním skladu v Praze?

Bohužel ne. Distribuční sklad našeho velkoobchodu slouží ke skladování a distribuci a není tedy určeným výdejním místem pro osobní odběry a maloobchodní prodej objednaného zboží.

Mohu si zboží objednat přímo ve vaší prodejně?

Ano, je to možné. Pokud jste dorazili k nám do prodejny, informujte se, zda je zde Vámi požadované zboží momentálně k dispozici. Pokud ano, můžete si produkt zakoupit přímo na místě.

Co znamená, že je zboží na cestě a kdy přijde?

Zboží označené jako "Na cestě" je právě přepravováno mezi našimi sklady, jeho přijetí očekáváme nejpozději do 3 dnů.

Co znamená, že se objednávka zpracovává?

Tato objednávka čeká na své potvrzení naším obchodníkem, ověření skutečné dostupnosti a kontrolu zboží, přípravu daňových dokladů, přidělení expedičního čísla a avízo do expedice. Jakmile celý tento proces proběhne, budete informováni e-mailem o tom, že je Vaše objednávka potvrzena a připravena k expedici.

Kdy mohu objednané zboží očekávat?

Běžná doba expedice zboží, které máme skladem, je do 3-5ti pracovních dnů od přijetí a potvrzení objednávky nebo přijetí platby na náš účet. Pokud si objednáte skladové zboží na dobírku, mělo by Vám dorazit nejpozději do 1 týdne po objednání. Pokud provedete platbu předem, můžete očekávat dodání zboží přibližně do týdne od odeslání platby. Pokud nastane případ, že nebude možné objednávku expedovat v této době, budete neprodleně informováni e-mailem s uvedením náhradního termínu.


Zboží

Je možné si objednat zboží z Vašeho katalogu?

Ano, je to možné. Pokud jste si vybrali zboží z našich tištěných či e-katalogů, kontaktujte nás prosím na e-mailu info@rena.cz. Na základě Vaší poptávky Vám obratem zpracujeme kalkulaci s uvedením možného termínu dodání.

Chci si objednat zboží s vlastním potiskem. Jak mám při objednávce postupovat?

Pokud si chcete objednat zboží s potiskem, které je skladem v našem e-shopu, vyberte si z naší nabídky a do poznámky v košíku objednávky připojte text nebo obrázek do 1 MB s Vaším požadavkem. Pokud se jedná o zboží z katalogu, které není v nabídce našeho e-shopu, kontaktujte nás prosím e-mailem na info@rena.cz.

Jaký je celý průběh u objednávek zboží s potiskem?

Po přijetí Vaší objednávky Vás bude kontaktovat náš obchodník, který s Vámi dohodne vše potřebné, upřesní Vaše požadavky a přání. Následně Vám zpracujeme a odešleme předtiskovou korekturu, vizualizaci potisku na daný předmět, celkovou kalkulaci s uvedením termínu zhotovení a výzvu k platbě. Po přijetí Vaší zálohové platby na potvrzenou objednávku, bude zakázka předána do výroby a následně expedována k Vám. Ve většině případů bývá zakázka expedována nejpozději do 14 pracovních dnů od přijetí. Tuto dobu jsme ale schopni zkrátit i na 3 pracovní dny. Termíny zhotovení jsou závislé na přijetí Vaší platby na náš účet a také momentální volné tiskové kapacity naší výroby.

Před požadavkem na potisk doporučujeme prostudovat Předlohy k potisku.

Mám vlastní zboží. Mohu si je nechat u Vás potisknout?

Ano, je to možné. V tomto případě je nutné si podrobnosti ohledně požadovaného potisku a žádost o kalkulaci dohodnout přímo s našimi obchodníky.

Chci před objednávkou vidět vzorky zboží. Je to možné ?

Ano, je to možné. Před objednávkou nás kontaktujte na emailu info@rena.cz. Vzorky Vám připravíme v kanceláři a můžete si je přijít prohlédnout. Pokud máte zájem o jejich zaslání na Vaši adresu a zapůjčení na dobu 14-ti dnů, vezměte prosím na vědomí, že Vám budou účtovány veškeré náklady na jejich zaslání tam i zpět a zápůjčka bude zpoplatněna paušální cenou 200 Kč. Zboží musíte vrátit neopotřebované, nepoškozené v původních obalech.

Zboží není skladem, kdy bude dostupné?

Běžná dodací lhůta u zboží na objednávku, tedy u toho, které je přepravováno mezi našimi sklady, je 3-5 pracovních dní. U zboží na objednávku ze zahraničního skladu je dodací lhůta 7-14 dní. U zboží, které zadáváme do výroby, může být doba dodání až 30 dní od objednávky. O termínu dodání budete informováni v potvrzení objednávky naším obchodníkem.

Mohu nakoupit více kusů, než systém e-shopu povoluje?

Ano, je to možné. Naše sklady zatím bohužel nejsou nafukovací, proto máme k dispozici pouze omezené množství kusů od jednotlivých položek. Systém e-shopu tedy povolí nákup pouze tolika kusů, jaké je momentálně skladově dostupné. Pokud potřebujete větší množství kusů, kontaktujte nás prosím na info@rena.cz, rádi Vám zpracujeme individuální nabídku.

Proč je některé zboží označeno jako „Bazar“ a co to vlastně znamená?

Někdy se stane, že nám v dodávkách dorazí zboží poškozené nebo se najde kus, který neodpovídá první jakosti. Takové zboží označíme jako „Bazar“ a prodáváme jej za podstatně nižší cenu, než je tomu u bezvadných kusů. Popis závady nebo důvod slevy je vždy podrobně popsán v detailu produktu a nemůže být důvodem k případné reklamaci. "Bazarovým" označujeme také zboží, které bylo vystaveno ve výloze obchodu, bylo použito jako jednorázová dekorace na výstavě a podobně. Je tedy možné jej nakoupit naprosto bez vad a viditelných známek opotřebení nebo poškození.


Platby

Jak zjistím, že byly mé peníze připsány na Váš účet?

Příchozí platby pravidelně denně kontrolujeme. Mezibankovní převody trvají většinou 2-3 pracovní dny. Pokud by Vaše platba byla v prodlení déle než 7 dní, budeme Vás kontaktovat.

Je možné požádat o opravu daňového dokladu?

Ano, je to možné. Opravit Vám na vystaveném daňovém dokladu můžeme špatné IČO, DIČ, jméno a adresu. Bohužel není možné žádat o změnu z jedné fyzické osoby na jinou fyzickou osobu, z jedné firmy na druhou, z firmy na fyzickou osobu a naopak.

Jaká je záruční doba prodávaného zboží?

Zboží do naší nabídky pečlivě vybíráme. Snažíme se nabízet kvalitu za rozumnou cenu. Na námi prodávané reklamní a dárkové zboží poskytujeme záruku dle obchodního zákoníku. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci nebo jejích dílů způsobené používáním, na poškození vzniklá v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno, na poškození způsobená nesprávnou manipulací, na poškození způsobené důsledkem nevhodné nebo nedostatečné údržby, nepřípustným zásahem do výrobku nebo jakoukoli jeho úpravou. Kratší životnost výrobku nelze považovat za vadu.


Reklamace

Jsme lidé a můžeme udělat chybu. Nestává se nám to, ale i přes to je dobré vědět, co kdyby…

Co mám dělat, když dodávka zboží nesouhlasí s nákupním dokladem, obdržel/a jsem jiné zboží nebo v dodávce něco chybí?

Kontaktujte nás prosím na info@rena.cz, uveďte číslo nákupního dokladu, přebývající nebo chybějící zboží, své jméno a přímý kontakt na Vás. Budeme Vás kontaktovat nejpozději následující pracovní den, abychom tuto nepříjemnou situaci vyřešili.

Co mám dělat, když je dodávka mechanicky poškozena?

Je důležité bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, příp. poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.

PPL
Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, neprodleně oznamte podrobnosti e-mailem na naši adresu info@rena.cz (uvádějte číslo balíku, číslo nákupního dokladu, co konkrétně není v pořádku a v neposlední řadě také kontakt přímo na sebe). Zástupce dané přepravní společnosti k Vám přijede sepsat škodní protokol a poškozené zboží si odveze. Kopii zápisu o škodě, kterou od něho obdržíte,nám zašlete do 24 hodin e-mailem na info@rena.cz nebo poštou na adresu Rena.cz, Pošta Pěnčín u Liberce, 463 45 Pěnčín a my Vám zašleme nové zboží. Po uplynutí 3 dnů od převzetí zásilky se vystavujete nebezpečí zamítnutí Vaší reklamace.

Česká pošta
Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, reklamaci uplatněte nejpozději následující pracovní den po dodání na Vaší pobočce České pošty. Budete potřebovat kompletní balení zásilky, fakturu ke zboží a Váš OP. Pracovník pošty s Vámi sepíše zápis o škodě a protokol o uplatnění nároku na náhradu škody. Poté neprodleně oznamte podrobnosti e-mailem na adresu info@rena.cz nebo poštou na adresu Rena.cz, Pošta pěnčín u Liberce, 463 45 Pěnčín (přiložte kopii zápisu a uplatnění od České pošty, uveďte číslo nákupního dokladu, co konkrétně není v pořádku a v neposlední řadě také kontakt přímo na sebe). Náš obchodník Vás bude do 24 hodin po přijetí informovat o dalším postupu.

Co mám dělat, když jste si vyzvedli zboží osobně a přesto jste doma zjistili, že je mechanicky poškozené?

Vzhledem k dlouhé cestě, kterou k Vám zboží muselo urazit, se to bohužel může stát. Abychom však mohli takovouto reklamaci řešit, je bezpodmínečně nutné písemně oznámit tuto skutečnost na info@rena.cz, a to tentýž pracovní den. Na pozdější reklamace bohužel nemůže být brán zřetel. Zboží nesmí být použité. Po použití nelze vyloučit, že reklamace bude z pochopitelných důvodů zamítnuta. K reklamaci zboží je nutné dodat veškerý obalový materiál včetně vyplní.

Lze reklamaci vyřídit přednostně?

U reklamací, kde je to možné, tedy u skladového zboží, je reklamované zboží okamžitě vyměněno kus za kus. V případech, kde to možné není, tedy u zboží, které není momentálně skladem, je na objednávku, či na zadání do výroby, nelze tento proces nijak uspíšit. Reklamace je vyřízena nejpozději do třiceti dnů od jejího přijetí. O průběhu celé reklamace budete informováni e-mailem, který Vás upozorní na to, že Vaše reklamace byla námi přijata do systému, že byla vyřízena, že Vám byla odeslána či že si ji máte možnost vyzvednout v naší provozovně v Turnově nebo v Praze.

Jaké vady mohu reklamovat?

Reklamovat můžete všechny vady, které nejsou dle Vašeho názoru v pořádku, ale pouze u zboží, které není dodatečně upravené, označené popisem, nepotištěné, či jinak nezměněné Vaším zásahem. Reklamace musí být vždy písemná a je při ní nutné vždy předložit doklad o koupi. V případě uznání vady se zavazujeme nahradit hodnotu řádně reklamovaného zboží. Uznané vady odstraníme opravou, náhradním plněním, dobropisem nebo jiným dohodnutým způsobem bez zbytečného odkladu, nejpozději do třiceti dnů od obdržení reklamace.

Upozornění: Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Firma Rena.cz je oprávněna odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny (Vyhláška 91/1984 Sb., o opatřeních proti přenosným nemocem).

Mohu zakoupené zboží vyměnit nebo vrátit?

 

Ano, je to možné. Odstoupení od kupní smlouvy provedené přes e-shop Rena.cz se řídí občanským zákoníkem. V souladu s tímto zákonem má právo kupující odstoupit od smlouvy do čtrnácti dnů od převzetí zboží - podrobné informace naleznete v našich obchodních podmínkách.

Rozhodnete-li se pro odstoupení od kupní smlouvy v této lhůtě, kontaktujte nás prosím ještě před tímto odstoupením písemně např. na e-mailu info@rena.cz s požadavkem na Odstoupení od kupní smlouvy.

Zboží, které hodláte vrátit musí nepoužité bez jakýchkoli známek užívání nebo opotřebování, nepoškozené, musí být kompletní, s originálem dokladu o koupi včetně veškeré dokumentace a příslušenství, zboží musí být v původním nepoškozeném obalu. Pokud jste společně se zbožím obrželi také dárky zdarma, či jiné bonusy, je třeba je vrátit společně s tímto zbožím, je-li to možné. Zboží nám zašlete doporučeným dopisem nebo balíkem do ruky bez dobírky a pojištěné pro případ ztráty při přepravě. Zboží vracíte na vlastní náklady. Při odstoupení od kupní smlouvy můžete také využít přepravy naším kurýrem, který zásilku u Vás vyzvedne a dopraví zpět k nám. Cena za přepravu naším kurýrem Vám bude následně odečtena z celkové částky Vaší objednávky.

Při splnění všech výše uvedených podmínek, po obdržení vráceného zboží a jeho kontrole, Vám odpovídající částku za přijatou platbu vrátíme nejpozději do čtrnácti dnů zpět převodem na Vámi uvedený bankovní účet.Od vrácené částky Vám budou odečteny náklady spojené s přepravou naším kurýrem, pokud jste ji využili a také náklady na přepravu, pokud jste nevyužili nejlevnější možnou dopravu v okamžiku objednání zboží. Vrácení platby nemůžeme provézt dříve, než budeme mít k dispozici Vámi vrácené zboží.V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebude možné akceptovat odstoupení od kupní smlouvy. Nepřijímáme zásilky vrácené formou dobírky.

Od kupní smlouvy bohužel NELZE odstoupit v případě, že se jednalo o dodávku zboží upraveného dle Vašeho přání nebo pro Vaši osobu (např. potiskem, výšivkou, popisem loga, jmenovky, ražbou, změnou výrobního balení apod.), dále v případě, že se jednalo o zboží, které není ve standardní nabídce a bylo objednáno na Vaše výslovné přání u výrobce dle specielní objednávky na zakázkovou výrobu, dále v případě, že bylo zboží zakoupeno při osobním odběru v sídle Rena.cz, v provozovně, kanceláři nebo prodejně Rena.cz, ve výdejním či distribučním skladu Rena.cz a dále v případě, že vrácené zboží nesplňuje hygienické podmínky. Dále není možné vrátit zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání, zboží, u kterého byl poškozen hygienický obal, zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím a od kupní smlouvy na dodávku audio a video nahrávek, porušil-li spotřebitel jejich originální obal a v případě, že nebyly splněny některé z výše uvedených podmínek.

 


Máte další dotazy? Kontaktujte nás...


NmI3NTN